Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně se to líbí, i když na autora je to skoro až moc explicitní :-).

0 0
možnosti

ach ta slůvka, snaha vše definovat a jednoznačně vědět nás vzdaluje nejen mezi sebou, ale i sobě samým. Mně stačí ke štěstí být sám sebou, což je jít si vlastní cestou a smyslem života je ta cesta: hledání, bloudění, nacházení...

0 0
možnosti
Foto

Píšete, že vám stačí ke štěstí "být sám sebou, což je jít si vlastní cestou a smyslem života je ta cesta: hledání, bloudění, nacházení..." a jak jste na to přišel?

díky Analyzátoru.

Někomu stačí to a jinému ono. Někdo se spokojí být stromem jiný potřebuje ke svému životu nohy ........R^

0 0
možnosti
Foto

To co si o sobě myslíte že jste, tak nejste. Analyzátor (ego) slouží k tomu, abychom mohli žít vědomým životem ale určitě nejste Analyzátorem (egem).

0 0
možnosti

!!

Trochu nesrozumitelný guláš, alespoň pro mne.

EGO, to jsem, přece já, se svým vědomím i podvědomím, se svým tělem (ID), které může být v souladu nebo zápasu s mým SUPEREGO, svědomím, či ve mně uloženým normám. A moje zdraví závisí na rovnováze těchto složek ve mně.

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 369
  • Celková karma 10,18
  • Průměrná čtenost 486x
BOHATSTVÍ NEMÁ STROP, TAK JAKO BÍDA NEMÁ SVÉ DNO.