Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Z toho, co píšete, mám spíš dojem, že se opuštěný cítíte Vy.

Zkuste se otevřít lidem ve svém okolí a pak určitě najdete někoho, s kým Vám bude dobře.

A možná pak najdete i toho Boha, který není opuštěný, a který Vám už dávno vyšel naproti, abyste se ním mohl setkat. To bych Vám přál z celého srdce.

0 0
možnosti
Foto

Z celého srdce (to jsem okopíroval od Vás) Vám přeji, abyste prohlédnul iluzi oddělenosti. Vše je zavinuté do sebe sama. Vnímání opuštěnosti je sice silnou emocí, ale pod pokličkou je ukryto velké tajemství.

0 0
možnosti
VF

Pokud Boha považujete jen za iluzi, je to Vaše svobodné rozhodnutí. Pro mne je Bůh reálnou bytostí, která mi v životě mnohokrát pomohla a proto ho za iluzi nepovažuji. A protože zatím nikdo existenci Boha nedokázal ani nevyvrátil, je na každém z nás, co zvolí.

Přeji Vám příjemný den.

0 0
možnosti
Foto

Pro mne je bůh, existence, jsoucno nástrojem. A jako každý nástroj i bůh je dvojsečný. Může nám pomoci nebo nás zničit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 367
  • Celková karma 11,44
  • Průměrná čtenost 488x
BOHATSTVÍ NEMÁ STROP, TAK JAKO BÍDA NEMÁ SVÉ DNO.