Diskuse

Sladká smrt

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Včelička je chlupatá a kontrast černé a žluté není tak výrazný jako u vosiček. :)

0 0
možnosti
Foto

I28v92a27n 41M91a85r41e63k

16. 7. 2020 20:21

Karma, ale? Včela a "černožluté pruhy"8-o, nechováte to náhodou vosy?8-o

0 0
možnosti

Téééééda, četl jsem to jako medomilec jednim dechem a ten závěr, no Hitchcock proti tomu hadr. Tak ted by to potřebovala Danu Tenzer, aby vysvětlila, co že to bylo za med, který vyhrál první cenu....:-)

2 0
možnosti
Foto

TO jsem rád, že se líbí :-)[>-] a nabíjí mě to k dalšímu psaní.

1 0
možnosti
Foto

TO jsem rád, že se líbí :-)[>-] a nabíjí mi to k dalšímu psaní.

2 0
možnosti

Pěkné... a připomělo mi to povídku J.Š. Baara Křenová omáčka.

0 0
možnosti

Snad jen...umíte! :-) Díky!

0 0
možnosti
Foto

To bylo moc pěkné... Karma. R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 367
  • Celková karma 11,44
  • Průměrná čtenost 488x
BOHATSTVÍ NEMÁ STROP, TAK JAKO BÍDA NEMÁ SVÉ DNO.